BelediyeŞikayet
Belediye Şikayet Nedir?

Belediye Şikayet, yerel yönetimlerle halk arasında karşılıklı fayda ve işbirliği sağlayarak halkı çözümün bir parçası haline getirmeyi amaçlayan dijital iletişim platformudur. Belediye Şikayet, bağımsız bir platform olarak karşılıklı fayda ilkesiyle hareket eder. Şikayet süreci şeffaf ve takip edilebilir olup oluşturulan şikayetlerin en hızlı şekilde çözüme dönüştürülmesi için ilgili kuruma iletilir ve süreç sonunda raporlanarak geri bildirimde bulunulur.



Misyon

Şikayet, talep ve önerilerin en hızlı şekilde çözüme ulaşabilmesi için belediyelerle halk arasında etkili bir iletişim kurulmasını sağlamaktır.



Vizyon

Belediyelerle halk arasında şeffaflığa ve açıklığa dayalı güçlü bir bağ kurmak.



Kullanıcılar için Belediye Şikayet

Çevresinde olup bitenlere kayıtsız kalamayan ve toplum bilincine sahip bireylerin yöneticilerle hızlı bir iletişim kurmasını sağlar. Kullanıcılar; şikayet, öneri ve taleplerini Belediye Şikayet aracılığıyla doğrudan belediyelere iletebilir ve çözüm sürecinin bir parçası olabilirler.



Belediyeler için Belediye Şikayet

Belediye Şikayet; sosyal belediyecilik anlayışıyla daha kaliteli ve etkili hizmet sağlamak isteyen belediyelerin, vatandaşların sorun ve taleplerinden haberdar olmalarını sağlar. Belediyeler, anlık geri bildirimler ve puanlama sistemi sayesinde Memnuniyet Karneleri’nde mevcut durumlarını görebilir, kendilerini diğer belediyelerle karşılaştırabilirler.